Jan Marijnissen komt 7 maart naar Hoogeveen

5 februari 2012

Jan Marijnissen komt 7 maart naar Hoogeveen

De SP zit enorm in de lift. Fractievoorzitter Emile Roemer is verkozen tot politicus van het jaar en in de peilingen is de SP groter dan CDA en PVDA samen. Veel mensen vragen zich af hoe dat kan. Is de SP een populistische partij of na bijna twintig jaar in de landelijke politiek toch een serieus alternatief?

De Vredehorst
Zuidwolderweg 32
Hoogeveen

zaal open om 19:30
aanvang 20:00

Speciaal voor deze mensen organiseert de partij op 7 maart in Hoogeveen een avond met Jan Marijnissen. Velen kennen hem als de man die de SP heeft groot gemaakt. Hij heeft het werk in de Tweede Kamer overgedragen en houdt zich nu als voorzitter vooral bezig met de partij zelf. Vanwege zijn duidelijke taal en heldere analyses wordt hij nog steeds op radio en tv gevraagd om zijn visie te geven op gebeurtenissen in de maatschappij. Jan Marijnissen zal tijdens de avond vertellen over de visie van de SP en hun alternatieven voor de huidige problemen in de maatschappij. Ook wordt uitgebreid de tijd genomen voor vragen vanuit het publiek.