Kom allemaal op 8 en/of 9 mei naar Assen om onze kandidaten voor de Europese verkiezingen te ondersteunen

4 mei 2009

Op 8 mei uitzending RTV Drenthe vanuit het Provinciehuis. Uiterlijk om 18:00 uur binnen zijn en je hoeft je niet op te geven.
Op 9 mei wordt de dag van Europa gevierd, de drie noordelijke provincies hebben op initiatief van de provincie Drenthe besloten deze
dag groots aan te pakken.

Op vrijdag avond 8 mei zal er vanuit het Provinciehuis in Assen een televisie-uitzending plaats vinden op RTV-Drenthe die geheel in het teken zal staan van de E.U. In dit programma zullen de lijsttrekkers van de verschillende partijen met elkaar in debat gaan. Tevens zullen studenten, inwoners van de provincie en overige kandidaat Europarlementariƫrs met elkaar in debat en dialoog treden.
Vanuit de SP zullen Niels Jongerius (18:35-1915) en Kartika Liotard (van 19:15-1945) in debat gaan.

De politieke markt is 9 mei op het Koopmansplein in Assen. De SP heeft ook een stand en de Afdeling Assen neemt haar SP bakfiets mee. Kom gezellig koffie drinken en een praatje maken.

De markt zal openen om 12:00 uur. Vanaf plus minus 11:30 kunnen de campagne teams intrek nemen in de stands.
Tot 15:00 uur zullen er steeds in blokken van een uur zeepkist debatten tussen kandidaten plaats vinden onderleiding van Hanneke Kappen. Tussen door zal er muziek zijn. Op het plein staan naast de stands ook nog een wafel/koffiekraam waar mensen tegen inlevering van een bon deze producten kunnen afhalen. Er is ook een speelobject voor de kinderen en een terrasje. De stands van de campagneteams staan daar omheen.
Van de SP kandidaten zal Niels Jongerius op de zaterdag de debatten doen.