Fijne Kerst en een gezond, vredig & strijdbaar 2014!

24 december 2013

Fijne Kerst en een gezond, vredig & strijdbaar 2014!

Beste mensen,  Hele fijne Kerst en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Voor een ieder persoonlijk en ook voor ons allemaal. Laten we ook komend jaar zichtbaar maken dat solidariteit, menselijke waardigheid en gelijkwaardigheid voorop horen te staan in de samenleving en politiek. Onze Nieuwjaarsbijeenkomst is op 11 januari

Als SP gaan we 2014 met volle vaart van start. Op zaterdagmiddag 11 januari houden we onze nieuwjaarsbijeenkomst. Dit keer in de studio’s van RTV Drenthe in Assen. Speciaal voor SP-leden zijn er rondleidingen door het gebouw en leggen medewerkers van RTV Drenthe u graag uit wat er allemaal komt kijken bij een uitzending. Onze gast is SP Kamerlid Farshad Bashir uit Leeuwarden. Het kabinet Rutte komt met een ongekend bezuinigingsbeleid. De SP staat pal voor de mensen die het kind van de rekening dreigen te worden. De bijeenkomst in Assen is tegelijkertijd de aftrap van de gemeenteraadscampagne ‘SP: 100% Sociaal’ in Drenthe. We doen mee in Assen, Hoogeveen en Meppel. Graag zetten we onze kandidaat raadsleden in het zonnetje.  Programma:

• 12.45 uur: inloop
  • 13.00 uur: rondleidingen
  • 14.00 uur: centraal programma met Farshad Bashir en SP-kandidaten voor de raad
  • 15.00 uur: afsluitend drankje

RTV Drenthe, Beilerstraat 30, Assen. Let op: Meld u svp van te voren aan via drenthe@sp.nl. De ruimte in het Atrium van de studio is voldoende maar vanwege de brandweervoorschriften kunnen niet veel meer dan honderd mensen binnen aanwezig zijn.