Hoogeveen viert oprichtingsfeest

8 maart 2009

Hoogeveen viert oprichtingsfeest

Vrijdagavond 6 maart was het gezellig druk in het Podium. Een gezellige drukte met een officiƫel tintje. De SP is in Hoogeveen al geruime tijd actief. Het werd volgens de Hoogeveense SP-ers daarom tijd om als zelfstandige afdeling Hoogeveen met een eigen bestuur verder te gaan. Maar naast de verkiezing van het bestuur, was er muziek van "De Zus van Hans" en alle gelegenheid elkaar te spreken in Het Podium te Hoogeveen.

"Natuurlijk is en blijft de SP te vinden in buurten en bedrijven. Dat is onze eerste taak. Daar gaan we gewoon mee door", vindt de kersverse voorzitter van de SP afdeling Hoogeveen, Martin Benjamins.
"De SP groeit in Hoogeveen als kool. Dat maakt het mogelijk steeds meer dingen aan te pakken. De afgelopen tijd waren we onder andere actief voor werknemers van Alescon, met ons onderzoek naar de gevolgen van sluiting van bibliotheekfilialen en tegen wachtlijsten bij verzorgingshuizen. En er volgt meer."