No Claim No way in Drenthe

12 september 2004

No Claim No way in Drenthe

Het gaat slecht met Nederland als we het kabinet Balkende mogen geloven. Zo slecht dat de meest draconische maatregelen genomen moeten worden om Nederland weer op de rails te krijgen. Dit kabinet breekt vrijwel alles af waarvoor Nederland als samenleving stond. Afgebroken door een kabinet die de zaken welbewust slechter voorstelt dan dat het in werkelijkheid is.

Daarom zullen we als Nederlanders moeten knokken om te behouden waar we tientallen jaren voor hebben geknokt. Knokken voor een rechtvaardige samenleving. Het komend half jaar zullen we in Drenthe alles in het teken stellen van de no claim no way aktie. De eerste aktie's hebben al plaatsgevonden in Emmen en Assen. De komende maanden zullen tienduizenden flyers verspreid worden in Drenthe. Overal zult u ons tegenkomen met de vraag om uw handtekening te zetten tegen het kabinetsbeleid. Stap naar voren en zet uw handtekening.

Ook huisarten en werknemers in de gezondheidszorg zullen naar voren moeten stappen en zeggen: "Zo kan het niet langer". Ook vakbondsleden zullen naar voren moeten stappen en laten zien waarvoor ze staan. Ook burgers zullen moeten laten zien dat ze het niet langer pikken. Laat je horen.

Of nog beter, werk mee! Neem contact op met een van onze afdelingen of werkgroepen en draag uw steentje bij in het verzet tegen dit kabinet.

noclaimactie